חיטוי ועיקור כלים

אחרי כל שימוש על לקוחה בכלים רב-פעמיים (צבתית, מספריים, דוחפי עור ראשי מניקור ושיוף ובסיס פצירה) חלה חובה לחטא ולעקר את הכלים.
המלצה שלנו היא להחזיק כמות סטים לפי כמות הלקוחות היומית, כדי לא להתעסק בחיטוי ועיקור במהלך יום העבודה אלא בסיום ובתחילה. תמיד תשאירו סט אחד ללקוחה של הבוקר במידה ויום העבודה שלכם מתחיל מוקדם.

בסוף היום יש לשטוף את הכלים במים זורמים וסבון ולשפשף עם מברשת
כדי להסיר לכלוך שנצמד.
לאחר השטיפה הראשונית, יש להכניס את הכלים לאולטרסוניק,
מכשיר העובד עם נוזל (מים+תמיסת חיטוי) המייצר תנודות במים,
התנודות, בשילוב תמיסת חיטוי, ממיסים שאריות של לכלוך מחריצי הכלים בכלל והראשים בפרט. יש לשים במיכל את חומר החיטוי מהול במים, לפי הוראות יצרן! לא יותר, לא פחות ולא בערך, מדוייק! להכניס את הכלים למיכל האולטרסוניק, להפעיל ל- 5-7 דקות.
לאחר החיטוי יש להוציא את הכלים בכפפות, שהעור לא יבוא במגע עם חומר החיטוי, לשים את הכלים בכלי נירוסטה ולשטוף אותם במים זורמים.
לאחר השטיפה להניח על משטח עם נייר ניגוב לייבוש מלא!
ייבוש מלא משמעותו לפחות 6 שעות באויר!
לאחר הייבוש יש להכניס את הכלים, מסודרים לפי סטים, לשקיות המיועדות לעיקור ואת השקיות המוכנות להכניס לעיקור בתנור.
תנור עיקור עובד על חימום יבש ויש להפעילו בטמפרטורה של 180 מעלות, בין 40 ל- 60 דקות. ברוב תנורי העיקור יכנסו עד 3 שקיות בו זמנית ולכן אם יש לכם יום עם 6-10 לקוחות תצטרכו ביניהן להכניס לעיקור שקיות שהכנתם בבוקר.
את השקית לפתוח מול הלקוחה למקסימום סטריליות.

סוגי פצירות

הסבר על סוגי הפצירות, פירטנו על הנפוצים, כמובן שיש מספרים נוספים לשטח השיוף אבל הכי חשוב שתדעו זה שככל שמספר הפצירה יהיה נמוך יותר –

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אז למה אתם מחכים ?! הירשמו